En vecka kvar

Massiv marknadsföring Massiv marknadsföring

I dag, torsdag, är det precis en vecka kvar till premiär. Nästa torsdag, den 24 oktober kl 14.00, går ridån äntligen upp igen, på Kulturhuset Najaden, för ”Foxtrot i Folkhemmet” med Körklangen. Eller ”Foxtrot 2.0”, som vi kallar den eftersom det är en nypremiär och en uppdaterad version. Det är nästan ett år sedan, i november 2018, som vi spelade samma föreställning för första gången och för fulla hus på samma scen. Nåja, samma föreställning är det inte riktigt eftersom vi, med regissör Martin Odds och vår körledare Anna Mörners hjälp, valt att omarbeta vårt musikdrama lite. Så ni som såg ”Foxtroten” för ett år sedan. Ni kan gott se den igen. Ni kommer inte riktigt att känna igen er. Marknadsföringen och biljettförsäljningen pågår för fullt och förhoppningsvis har ni inte undgått våra affischer och flyers på stan. På annonspelare och anslagstavlor, på cafébord och i butiker.  Ingen bör ha missat att Körklangen är på G igen.
För oss i kören börjar nu den tuffa slutspurten. Kommande helg ägnar vi helt åt repetitioner och sedan är det dags att kliva upp på Najaden-scenen för att måndag, tisdag och onsdag finslipa vår föreställning med rekvisita och full scenmundering inför torsdagens nypremiär.
Vi hoppas få se just dig i publiken.
Boka biljetter här:
Torsdag 24/10 kl 14.00
Lördag 26/10 kl 16.00
Söndag 27/10 kl 16.00

Etiketter: finalvecka

Kommentera gärna:

Senaste inläggen

Senaste kommentarer

  • Ragna Larsson » Publikrosor:  ”Måste också ge en ros till ljussättningen som är så viktig för att sätta rätt st..”

  • Ragna » Gubbröra:  ”Goa gubbar! Låter bra. ”

  • Palle » Gubbröra:  ”Vi har ju kul och jäklar va bra detta är med vår egna övningar, fila extra på de..”

  • Håkan Andersson » Gubbröra:  ”Många röriga gubbar samlade på samma plats men väldigt samstämmiga i sången!”

Bloggarkiv

Länkar

-

Etikettmoln